Умови повернення та обміну товару
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 — продукти харчування з нормальними термінами придатності та належної якості обміну та поверненню не підлягають.
Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару — якщо продукт був спочатку бракований, а не під час транспортування чи зберігання на складах Перевізників.
Непродовольчі товари, які мають товарний вигляд (мають не пошкоджену упаковку та цілісний вигляд), підлягають обміну та поверненню протягом 14 днів з моменту отримання замовлення на складі Перевізника або з рук кур'єра. Товари, які вже були в користуванні, — обміну та поверненню не підлягають.
Товари, які підлягають поверненню, належної якості — повертаються за місцем їхньої фізичної покупки (у магазинах):
До товару або посилки необхідно додати чек або накладну товару, які підтверджують покупку в магазинах або інтернет-магазині Koska.com.ua
Транспортні витрати оплачує відправник зворотного відправлення – ініціатор повернення.
Сплачені клієнтом кошти за повернутий товар належної чи неналежної якості будуть повернуті покупцеві протягом 1-3х робочих днів з моменту отримання повернення товару в магазині або на складі Перевізника на розрахунковий рахунок або картку Клієнта.
Для повернення коштів необхідно надати банківські реквізити Клієнта (номер картки, ПІБ власника АБО р/с, ПІБ власника, МФО банку, код ЄДРПОУ) на електронну адресу sales@mybrands.com.ua та вказати в Темі листа – «Повернення коштів за № замовлення». Повернення коштів провадиться у безготівковій формі.
У будь-якому випадку, якщо у Вас виникли питання при отриманні або використанні продукції, купленої в магазинах або інтернет-магазині «Живи Здорово», будь ласка, дзвоніть нам за номерами:
або пишіть на нашу пошту sales@mybrands.com.ua